Foto: Provincie Noord-Holland
Foto: Provincie Noord-Holland

Nog geen derde deel goed te spreken over Hopper

Laatste nieuwsberichten
‘Doet de Texelhopper het fantastisch?’ Van de 252 respondenten antwoordde 69% met ‘nee’ op de poll van vorige week. Dat is ruim twee-derde, waaruit je een zekere ontevredenheid mag afleiden.

“We hebben er zulke fijne ervaringen mee, dat we alles met de auto doen”, is het cynische commentaar van een van onze lezers. Een ander: “Van het geld dat in de Hoppertjes is gestoken hadden de lijnen 29 en 827 nog tot in lengte van jaren kunnen rijden!”

Daar staat echter wel een jubelende reactie vanuit een andere huiskamer tegenover. “Je weet dat je een uur van tevoren moet reserveren, dus houd je daar rekening mee. Verder supergezellig, leuke gesprekken en je komt nog eens op andere plekjes”, schreef een lezeres. En iemand die dagelijks naar de overkant moet en op de ‘Hopper’ is aangewezen, heeft er nooit de boot door gemist.

Een klacht die terugkeert in de reacties betreft de app. Die zou niet goed werken, waardoor er dan toch maar weer gebeld wordt. “Maar we worden altijd keurig geholpen.” Dat dan weer wel.